Model: 9425
Kod producenta: AO112
Waga produktu: 0.91 kg
Gwarancja: 12 miesięcy
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Wysyłka od: 13.50 PLN
Producent: adamigo

Gra edukacyjna Wesoła farma od firmy Adamigo to świetna gra dla każdego dziecka!

Wesoła farma” to gra, która doskonali analizę wzrokową, wyrabia spostrzegawczość, usprawnia procesy kojarzenia obrazu z nazwą i zapisem literowym.

Ponadto to wspaniała zabawa, która wyzwala pozytywne emocje.

Gra „Wesoła farma” umożliwia Twojemu dziecku poznanie zwierzątek, jakie możemy znaleźć na polskiej farmie lub wsi.

 

Gra posiada 3 warianty rozgrywki

1 Wariant:

Każde z dzieci wybiera po jednej planszy ze zwierzątkami, następnie na stole wykładane są tafelki w taki sposób aby rysunki zwierząt były widoczne dla każdego. Na środku umieszcza się tarczę losującą.

Rozgrywka rozpoczyna się zakręceniem tarczy losującej. Kiedy wskazówka zatrzyma się, gracz porównuję rysunki z wskazanego pola ze swoją planszą. Jeżeli znajdzie na wylosowanym polu zwierzątko, takie jak na swojej planszy, zabiera spośród kart, tę na której widnieje rysunek tego zwierzątka. Do gry przystępuje kolejny gracz który postępuje tak samo.

Wygrywa ten gracz, który pierwszy zgromadzi sześć kart ze zwierzątkami.

 

2 Wariant:

Przygotowanie gry jest podobne jak w poprzednim wariancie z taką różnicą, że tafelki rozkłada się na stole w taki sposób, aby obrazki zwierząt były zwrócone w stronę stołu, a gracze mogli odczytać nazwy zwierząt.

Pierwszy gracz wprawia w ruch wskazówkę losująca, jeżeli na wylosowanym polu odnajdzie zwierzątko ze swojej farmy, po nazwaniu tego zwierzątka, odnajduje tafelek z jego nazwą i jeżeli po odwróceniu tafelka okaże się, ze jest to zwierzę z jego planszy, zatrzymuje dla siebie.

Wygrywa gracz, który zgromadzi osiem zwierząt.

 

3 Wariant:

Każdy z uczestników gry wybiera jedną dużą planszę z ilustracjami i kładzie ją przed sobą.

Prowadzący grę losuje tafelek, pokazuje go graczom i nazywa zwierzę, jakie się na nim znajduje.

Gracz który odnajdzie zwierzątko na swojej planszy, podnosi rękę i mówi: "mam" i pokazuje je na swojej planszy. Tafelek otrzymuje gracz, który odnalazł to zwierzątko jako pierwszy.

Wygrywa osoba, która zgromadzi największą liczbę kartoników.

 

ZAWARTOŚĆ:

- 4 sztywne lakierowane plansze,

- plansze losującą z wirującą wskazówką,

- 40 twardych, dwustronnych tafelków,

- instrukcję gry.

  

WIEK:

powyżej 3 lat

 

LICZBA GRACZY:

1-4

 

WYMIARY:

opakowania: 28 x 18 x 4 cm

 

ZASILANIE:

nie dotyczy

 

UWAGI:

Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

Polecamy