1. Jakim kurierem wysyłacie paczki?

Aktualnie współpracujemy z: - Siódemka - przesyłki docierają prawie w 100% w ciągu jednego dnia. - DPD - przesyłki docierają prawie w 100% w ciągu jednego dnia.

2. Czy przesyłki są monitorowane?

Tak, po wysłaniu przesyłki klient otrzymuje maila z numerem wysyłki, który można śledzić na stronie internetowej kuriera bądź Poczty Polskiej.

3. W przypadku odstąpienia od umowy (chęci zwrotu towaru), na jaki adres mam odesłać paczkę zwrotną?

W celu dokonania zwrotu zakupionych produktów (odstąpienia od umowy), możesz wypełnić załączony na stronie formularz zwrotu lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie i wysłać je na adres: ul. Secemińska 15/5 01-485 Warszawa W celu ułatwienia rozpatrzenia zwrotu, prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu (na przykład paragonu lub faktury)

4. Jak złożyć zamówienie?

Aby poprawnie złożyć zamówienie należy kolejno: -wybrać produkty i dodać je do koszyka; -wybrać jeden z oferowanych sposobów dostawy; -potwierdzić lub uzupełnić dane niezbędne do złożenia zamówienia; -wybrać sposób płatności ceny i pozostałych kosztów zamówienia; -przesłać złożone zamówienie za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności

5. Czy oprócz sklepu internetowego prowadzicie również sprzedaż w sklepie stacjonarnym?

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez Internet.

6. Czy wyświetlana cena obejmuje koszt dostawy?

Nie. Cena wyświetlana obok produktu określa tylko jego wartość. Koszty dostawy zostaną doliczone w końcowym rachunku w zależności od wybranego sposobu dostawy.

7. Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Sklep realizuje wysyłki zamówień jedynie na terytorium Polski.

8. Czy jest możliwa płatność za pobraniem?

Tak. Należy najpierw wybrać z listy sposób dostawy - kurier i w kolejnym kroku - płatność wyświetli się sposób zapłaty - pobranie.

9. Koszty dostawy zamówionych produktów?

Kosz dostawy uzależniony jest od wagi oraz wybranej formy płatności. http://wszystkodlaurwisa.pl/koszt-dostawy